O trgovini
Pogoji poslovanja
OMEGA AIR d.o.o. Ljubljana, Cesta Dolomitskega odreda 10, 1000 LJUBLJANA,
ki ga zastopa direktor Edvard SOJER, uis.
Matična številka: 5503795
Davčna številka: SI51179555
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN UPORABE SPLETNE TRGOVINE
OMEGA AIR d.o.o. Ljubljana
1. SPLOŠNO
1.1. S spletno trgovino Omega Air d.o.o. Ljubljana upravlja podjetje Omega Air Inženiring d.o.o. Ljubljana:
• Naziv: Omega Air Inženiring d.o.o. Ljubljana
• Skrajšan naziv: Omega Air d.o.o. Ljubljana
• Naslov: Cesta Dolomitskega odreda 10, 1000 Ljubljana;
• e-pošta: #EM#696f646c446a6b626f68276a657f207c79#EM#
• telefon: 01/200-68-00
• faks: 01/ 200-68-50
• ID za DDV: SI51179555
• Davčni zavezanec: DA
• Matična številka: 5503795
• registriran: Okrožno sodišče v Ljubljani, Številka reg. vložka: 1/12819/00, SRG 200203286
(v nadaljevanju: Ponudnik)
1.2. Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Omega Air d.o.o. Ljubljana, so v skladu z določbami Obligacijskega zakonika RS (OZ), Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP), ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
1.3. Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine Omega Air d.o.o. Ljubljana (v nadaljevanju: Splošni pogoji) obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti kupca/uporabnika, ter poslovni odnos med Ponudnikom in kupcem. Navedeni Splošni pogoji poslovanja urejajo prodajo izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini.
1.4. Splošni pogoji poslovanja so občasno posodobljeni in spremenjeni. Z vsakokratnim nakupom v spletni trgovini je kupec posebej opozorjen na Splošne pogoje. Z nakupom izdelka, se kupec v celoti strinja z vsebino takrat veljavnih Splošnih pogojev.
1.5. Nakup opravljen v spletni trgovini se šteje za nakup, opravljen skladno s pravnim redom Republike Slovenije.
2. UPORABNIKI
2.1. Vsakdo lahko uporablja storitve Spletne trgovine (Uporabnik).
2.2. Uporabnik, ki opravi nakup v Spletni trgovini postane kupec (Kupec).
2.3. Ob registraciji v spletno trgovino, pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Tako registrirani kot neregistrirani uporabniki lahko kupujejo v spletni trgovini.
3. INFORMACIJE
3.1. Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu, preden opravi nakup, oziroma preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
a) podatke o Ponudniku (firma in sedež, kontaktne številke);
b) bistvene lastnosti izdelkov;
c) dostopnost izdelkov;
d) pogoji dostave (stroški prevoza, dostave, pošiljanja);
e) cene in davki;
f) način in pogoji plačila;
g) veljavnost ponudbe;
h) informacije o pritožbenem postopku pri Ponudniku;
i) možnost in pogoji odstopa od pogodbe.
4. PONUDBA
4.1. Zaradi narave poslovanja prek svetovnega spleta, se ponudba spletne trgovine stalno spreminja in ažurira.
4.2. Slike izdelkov v spletni trgovini so simbolične, in se lahko razlikujejo od dejanskega izgleda artiklov.
5. CENE V SPLETNI TRGOVINI
5.1. Vse cene so v EUR (€) in že vključujejo DDV, razen če ni izrecno določeno drugače.
5.2. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
5.3. Cene veljajo le v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila in spodaj navedenimi pogoji.
5.4. Pridržujemo si pravico do spremembe cen.
5.5. Kljub navedbi cen in stalnem ažuriranju, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla med obdelavo naročila spremeni, bo Ponudnik kupcu na njegovo željo omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
5.6. Navedene cene veljajo za spletno trgovino, in se lahko razlikujejo od cen v prodajalnah podjetja Omega Air d.o.o. Ljubljana.
5.7. V primeru akcijskih cen, je veljavnost takih cen naveden ob akcijski ponudbi.
5.8. Morebitni popusti se med seboj ne seštevajo.
6. NAČIN PLAČILA
6.1. V spletni trgovini so možne naslednje oblike plačila:
a) po prevzetju;
b) po predračunu;
c) s plačilno ali kreditno kartico (maestro, mastercard, ipd.)
a) Plačilo po prevzetju – kupec lahko izdelke prevzame v prodajalni na sedežu Ponudnika, ali na naslovu, ki ga je navedel ob naročilu/nakupu. V primeru plačila po prevzetju v prodajalni na sedežu Ponudnika, lahko kupec izdelke plača z gotovino ali s plačilno ali kreditno kartico. V primeru plačila po prevzetju na naslovu, ki ga je kupec navedel ob naročilu/nakupu, je možno le plačilo z gotovino.
b) Plačilo po predračunu – v tem primeru bo Ponudnik na elektronski naslov prejemnika računa poslal predračun z vsemi podatki. Po plačilu oziroma nakazilu sredstev na TRR naveden v predračunu, bo blago odposlano na naslov, ki je bil ob naročilu naveden za dostavo.
c) Plačilo s kartico – v spletni trgovini je možno plačilo s plačilnimi ali kreditnimi karticami, izdanimi v Sloveniji (EuroCard; MasterCard, VISA). Plačnik mora biti tudi lastnik kartice. V primeru ko plačnik ni tudi lastnik kartice, si Ponudnik pridržuje pravico do dodatnega preverjanja identitete plačnika (pisna izjava preko e-pošte, da lastnik kartice soglaša s plačilom blaga). Po oddaji naročila s to obliko plačila, naročila ni več možno spreminjati.
6.2. Do popolnega plačila izdelkov iz posameznega naročila, ostanejo izdelki v polni in izključni lasti Ponudnika. Do polnega plačila je kupec dolžan z izdelki ravnati kot dober gospodar.
6.3. V primeru neplačila v dogovorjenem roku, si Ponudnik pridržuje pravico do zaračunanja zakonitih zamudnih obresti.
7. POSTOPEK NAKUPA
7.1. Sprejetje naročila:
Ko kupec odda naročilo, prejme po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo sprejeto. Hkrati je to obvestilo potrdilo o naročilu. Kupcu so na strani Ponudnika dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
7.2. Potrditev naročila:
Po prejemu naročila Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo izvrši ali ga z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu piše na naveden elektronski naslov.
V tem trenutku je kupoprodajna pogodba med Ponudnikom in kupcem sklenjena.
7.3. Odprema izdelkov:
Ponudnik v dogovorjenem roku kupljene izdelke pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem, in o tem obvesti kupca po elektronski pošti ali na kontaktno telefonsko številko. Ponudnik, v listinah, ki jih posreduje kupcu (e-mail, račun,..) obvesti kupca tudi o možnosti odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam v primeru pritožbe.
7.4. Nakup za pravne osebe
Če opravite nakup kot pravna oseba, sprejmete pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnosti odstopa od pogodbe. Pravne osebe, kot tudi samostojni podjetniki imajo možnost vračila izdelkov v okviru jamčevalnih in garancijskih zahtevkov. Pravne osebe in samostojni podjetniki nimajo pravice odstopa od pogodbe v štirinajstih (14) dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja pri potrošniških pogodbah.
8. NAKUP IZDELKOV
8.1. Kupoprodajna pogodba, za nakup izdelkov v spletni trgovini, med Ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Ponudnik kupcu pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi prejetega naročila (točka 7.2). Od tega trenutka so vse cene in drugi prodajni pogoji fiksni, tako za Ponudnika kot za kupca.
8.2. Ob dokončanju nakupa (s potrdilom na ikono »zaključi nakup«), bo Ponudnik kupcu poslal elektronsko sporočilo s podrobnostmi nakupa (izdelki, cene, količine, popusti, ponudnikovi podatki, kupčevi podatki ipd.)
8.3. S prijavo v spletno trgovino oziroma z nakupom v spletni trgovini, kupec soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje.
8.4. Po dostavi naročenih izdelkov, Ponudnik pošlje kupcu tudi račun v elektronski obliki, na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema, prejme kupec natisnjen račun za kupljene izdelke ob prevzemu.
8.5. Na računu so razčlenjeni vsi stroški v zvezi z nakupom, podano je tudi obvestilo o pravici o odstopu od pogodbe.
8.6. Kupec je dolžan preveriti točnost podatkov in morebitne napake na računu, ter to takoj sporočiti Ponudniku. Kasnejši ugovori glede pravilnosti izdanih računov se ne upoštevajo.
8.7. Za morebitno uveljavljanje garancije za brezhibno delovanje izdelka, mora kupec priložiti original račun.
9. DOBAVNI ROK
9.1. Okvirni dobavni rok za izdelke na zalogi je največ 3 (tri) delovne dni, za izdelke, ki jih trenutno ni zalogi pa se za dobavni rok kupec in ponudnik dogovorita.
9.2. V primeru daljših dobavnih rokov, bo Ponudnik kupca obvestil po elektronski pošti.
9.3. Ponudnik si prizadeva, ba izdelke dostavi v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si Ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, v kolikor bi lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
10. PRAVICA DO ODSTOPA KUPCA OD POGODBE
10.1. Kupec ima pravico da v 14 (štirinajstih) dneh od prevzema izdelkov obvesti Ponudnika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlogov za svojo odločitev.
10.2. Kupec mora o odstopu od pogodbe obvestiti Ponudnika na e-naslov: #EM#7473656c726c68664866676e6b6c236e79633c607d#EM#, ali na telefonsko številko: 01/200-68-24.
10.3. Obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe je na voljo tu: ODSTOP OD POGODBE - OBRAZEC.pdf
10.4. V primeru odstopa od pogodbe, mora kupec blago vrniti Ponudniku, nepoškodovano, v nespremenjeni količini, v original embalaži, s predloženim originalnim računom, na naslov: Omega Air d.o.o. Ljubljana, Cesta Dolomitskega odreda 10, 1000 Ljubljana.
10.5. Kupec mora blago vrniti Ponudniku najkasneje v roku 14 (štirinajst) dni od oddaje sporočila o odstopu od pogodbe.
10.6. Spletna trgovina ni dolžna sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo tem Splošnim pogojem.
10.7. Vrnitev izdelkov Ponudniku v roku za odstop od pogodbe, se šteje za odstop od pogodbe.
10.8. V zvezi z odstopom od pogodbe krije kupec samo stroške vračila blaga.
10.9. V primeru odstopa od pogodbe, bo Ponudnik kupcu vrnil kupnino takoj ko bo to mogoče, vendar najkasneje v 14 (štirinajst) dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
10.10. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec pri nakupu izdelkov, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega načina vračila. Pri vračilu kupnine se upošteva dejanski znesek, ki ga je kupec plačal za izdelke.
10.11. Ponudnik si pridržuje pravico da zadrži vračilo kupnine do prevzema vrnjenega blaga, oziroma dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
11. STVARNE NAPAKE
11.1. V primeru stvarne napake mora kupec obvestiti Ponudnika, v zakonsko določenih rokih, in podati natančen opis napake, ter omogočiti Ponudniku, da izdelek z napako pregleda.
11.2. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
12. GARANCIJA ZA BREZHIBNO DELOVANJE
12.1. Izdelki, ki se prodajajo v Spletni trgovini imajo garancijo, ki jo zagotavlja proizvajalec.
12.2. Garancija je v skladu z zakonodajo Republike Slovenije, garancijski roki pa so navedeni v garancijskem listu ali pa na računu.
12.3. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu.
12.4. Ob uveljavljanju garancije, mora kupec priložiti original račun za izdelek, in vse morebitne sestavne dele izdelka.
12.5. Obrazec za uveljavljanje garancije za brezhibno delovanje se nahaja tu: Obrazec za uveljavljanje garancije oz stvarne napake.pdf
13. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
13.1. Ponudnik se zavezuje, da bo varoval kupčevo/uporabnikovo zasebnost, skladno z določbami ZVOP. Vsi osebni podatki kupca/uporabnika spletne trgovine so zaupni, in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
13.2. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec/uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova; uporabniškega imena in gesla, ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svoje računalnika.
13.3. Ponudnik od svojih registriranih uporabnikov hrani naslednje podatke:
• ime in priimek;
• e-poštni naslov;
• kontaktni telefon;
• stalni naslov;
• naslov za pošiljanje;
• čas in datum registracije;
• ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino.
13.4. Ponudnik bo osebne podatke uporabljal izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informacijskega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
14. MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV
14.1. Mnenja oziroma komentarji kupcev/uporabnikov spletne trgovine so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
14.2. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli kupec/uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Ponudnika ne nudijo koristi drugim kupcem/uporabnikom. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.
14.3. Z oddajo mnenja ali komentarja se kupec/uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih mnenjih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno v reklamne namene, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje, ter da te pravice brezpogojno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na Ponudnika.
15. VARNOST
15.1. Za zaščito prenosa in shranjevanje podatkov ter plačil uporablja Ponudnik ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva. V te namene se uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
15.2. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita Ponudnik in Sistem Activa. Avtorizacija kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Ponudnika.
16. KOMUNIKACIJA
16.1 Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
16.2. S sklenitvijo pogodbe s Ponudnikom oziroma z nakupom izdelkov v spletni trgovini, kupec dovoljuje Ponudniku, da mu na kontaktni naslov ali na e-naslov pošilja reklamni in promocijski material.
16.3. Oglasna oziroma promocijska (elektronska) sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna (promocijska) sporočila;
• pošiljatelj (Ponudnik) bo jasno razviden;
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
16.4. Uporabnik/kupec se lahko v vsakem trenutku odjavi od oglasnih sporočil na elektronski naslov #EM#7473656c726c68664866676e6b6c236e79633c607d#EM#.
17. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
17.1 Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Ponudnik ne utegne popraviti oziroma spremeniti podatkov v spletni trgovini. V teh primerih bo Ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.
17.2. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci/kupci/uporabniki. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik tudi ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
17.3. Čeprav se Ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije tudi ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
17.4. Ponudnik si pridržuje pravico do tiskarskih napak.
17.5. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka. Kot očitna napaka se šteje napaka, v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po trgovinskih običajih ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Ponudnik v primeru vednosti, ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
17.6. Ponudnik ne sprejema odgovornosti za napačno uporabo izdelkov.
17.7. Ponudnik si pridržuje pravico, da Splošne pogoje spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog, brez predhodnega opozorila.
18. PRITOŽBE IN SPORI
18.1 Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.
18.2. V primeru težav se kupec lahko poveže s Ponudnikom preko elektronske pošte, na naslov #EM#7473656c726c68664866676e6b6c236e79633c607d#EM#, ali na telefonsko številko 01/200-68-24. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
18.3. Ponudnik si prizadeva vse potrošniške spore rešiti sporazumno, po mirni poti. V kolikor to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
Splošni pogoji veljajo od 25.08.2014